sobota 19. března 2011

Ahoj děti, pojďte se nám zase narodit.

Za pár dnů to bude měsíc, co jsem napsala naposled.

no a proč?

Protože jsem nějak snažila žít, ne jen přežívat, ale můžu říct.. bylo to fajn, ale jsem zpátky tam kde jsem byla.

Co se odehrálo? Začalo to novými lidmi s kterými jsem se začala přátelit, nebo spíš pár kluků, muzikantů, kteří stále mají mozek a nezajímají je jen prsaté děvy se zmalovaným xichtem ( co když...ehm ) Včera jsem se sešla po dlouhé době době se starými " přáteli " a bylo to nechutné, opravdu nechutné až kam ta lidská hloupost dokáže zajít. Ale přece Calm down, stále žiju! :-)

Také jsem byla fotit předávaní cen- žebřík 2010, no a co si budeme povídat, namyšlené celebritky, holky dychtící se o podpis a v backstage tekl alkohol i po zemi ( no ovšem.. že tohle mi zas tak nevadilo.. )


NO A NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ZPRÁVY-

THE HORRORS BUDOU HRÁT V ČESKÉ REPUBLICE, the horrors budou hrát v Ostravě, v mém rodném městě a já je budu fotit. Oh my fucking fucking fucking god!


BUDU FOTIT ROCK FOR PEOPLE, takže nemusím se jak kráva pořád hnát za guesty, díky bohu. A hlavně jsem hodně vděčná za tohle..


No nic, tady jsou fotky a mějte se lidičky.











TAK.. tohle je žebřík...

5 komentářů:

  1. Ooo wow! perfektne su fotky.. :) ale musim povedat, ze naznasam strasne moc smajdu....:D
    A som rada ze si mala fajn mesiac :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš moc pěkný fotky!

    http://thefashionfairytaleblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělej blog a skvělý fotky a skvělá malá zhulená blondýna.

    OdpovědětVymazat