sobota 26. února 2011

veselost se smutkem

No jo, dlouho jsem nenapsala, ale koho to zajímá.. haha.

Ještě dva dny zpátky a přišlo mi, že se mi změnil život, dnes už jsem přišla na to, že ne.
Furt je vše stejné, já jsem stejná, lidi jsou stejní.

Včerejší den byl jeden z těch nejkritičtějších dnů za poslední dobu a dnes? Dnes jsem myslela, že to bude lepší, čekala jsem,že se dnes aspoň trochu budu bavit, ale nevyšlo to. Takže, teď ležím v posteli namalovaná a celkem dost skleslá. Ono.. jiné to asi nebude.

radiohead nové cdčko ? Je jiné, ale dobré, to jsou prostě radiohead, dělají si to, tak jak chtějí a radiohead je můj život, takže tak.




jo a jedna moje fotka, celkem můra jsem.

2 komentáře:

  1. juj chuda:(
    to by chcelo nejake veselsie pesnicky:)

    OdpovědětVymazat
  2. to je najhorsie :D clovek sa vychysta vona potom jeho nadsenie opadne....a na tvari mu ostane falosna radost/malovatka....hlavu hore! :) mura nejsi, mas krasne okale!

    OdpovědětVymazat