sobota 5. února 2011

S* slaví 20tiny!

Ahoj, tohle jsem prostě já.





JSEM prostě klasik aka včerejší discosvět.

Takové to "dneska to nebudu přehánět " a pak " Kurva, kde je ta vodka?! " Smrděla jsem od pomazánky, protože co bych to byla za partyčubku, kdybych nevyvolala nějaký pořádný fight, jednohubky vs. okurky, ehm bylo to zajímavé. Také jsem parkrát polehala na zem, zapogovala na Iggyho Popa (bože, to zní úchylně ) taky jsem vyfotila pár super foteček do mé úschovny ( skandální fotky ) byla jsem unešená na zádech, dokonce mám i modřiny z toho jak mě pokládali na topení :( no jo. Ale perlička byl pokecík s panem taxikářem.. tyvoe, pořádně ani nevím, jak jsem se dostala domů, ale bylo to srandovní!!

ahoj ahoj ahoj a mějte hezčí den než já, já se asi uzvracím k smrti :(

2 komentáře:

  1. supr fotky ! všetko naj°
    uhm, to musela byť pártzz ! ja cu taky!!

    OdpovědětVymazat
  2. VSETKO NAJLEPSIE!
    znie to ako mega paradna zabava! to dufam ze aj ja sa na dvacatiny zabavim dako :D len to zvracanie by som vynechala, to je najhorsie co moze cloveka po zabave postihnut :D

    OdpovědětVymazat