neděle 13. února 2011

po dlouhé době.

Měla bych spát, ale jsem tak vyčerpaná, že už ani nemohu spát, jak fyzickou bolest cítím, tak psychickou.


Kdy to vše skončí? Nikdy, je to šílenství a já jsem jedna z těch mrtvých duších, které to vše přežívají.


Ale dyť já jen nechci být průměrná, to je asi tak vše. Moc toužím po tom být perfektní.

-jenže příčí se mi můj obličej
-jenže příčí se mi má postava
-jenže příčí se mi uvažovat
-jenže příčí se mi pózovat
-jenže příčí se mi mé reakce
- a taky se mi příčí to vše řešit.


je to se mnou složité a asi bude, proto jsem se rozhodla ukončit jakoukoliv vazbu s lidmi, nesvěřovat se, jen přežívat. Má nechuť je čím dál tím větší a pro to nechci ubližovat lidem, kteří si to nezaslouží.


Dobrou noc, tak zase někdy..

a pár fotek, co jsem dnes fotila Klárku.










aaaa naprosto úžasná písen. 

Cause I know where there's gold
I didn't know when I was flying
I'm sinking like a stone
I can dream
I've been trying...


2 komentáře:

  1. já miluju ten tvůj perverzní styl :D

    OdpovědětVymazat
  2. krasne fotky, ale mrznem pri nich.....:D
    a mas krasny oblicej aj postavu, aspon co z fotiek sudim....tak neblazni ....:)
    zboznujem ake mas vlasy este k tomu vsetkemu co dokazes s fotakom

    OdpovědětVymazat